بیایید از امروز یک تصمیمی بگیریم.
این که به ازای هر شکایتی که برای اتفاقات دوست نداشتنی دورو برمان میکنیم، لاقل نیم نگاهی هم به اتفاقات خوب زندگی مان بیاندازیم.
بیایید از امروز تصمیم بگیریم به همان اندازه ای که برای هر اشتباهی، فورا کارت زرد و قرمز نشان اطرافیانمان میدهیم. از آدم خوب هایی که مسبب اتفاقات دوست داشتنی و قشنگ در زندگیمان هستند هم بی مقدمه، بی حرف پس و پیش تشکر کنیم.
بنظرتان اینطور منصفانه تر نیست ؟
بیایید این کار را به یک اپیدمی همه گیر تبدیل کنیم
اپیدمی چشم هایی که هنوز زیبایی و مهربانی ها را می بینند :)
پی نوشت:
آرزو هاتو یه جا یادداشت کن و یکی یکی از خدا بخواه
خدا یادش نمیره، ولی تو ممکن یادت بره چیزی که امروز داری همون آرزوی دیروزنه ...
پی نوشت تر:
امروز یه دفعه نگاهم افتاد به آینه رو دیوار اتاقم و در کمال شگفتی متوجه شدم توی عجب پزیشن خفنی وصل شده
درست دایره ی انعکاسش تو محدوده ی اصلی کار من بود. بعد با تصور اینکه هر روز خل و چل بازیای منو تو دلش منعکس میکرده خندم گرفت :))
بعد تر نوشت:
یه قانون نانوشته هس که میگه مامان صبر میکنه من بیام خونه غذاهایی که دوست ندارمو درست کنه :|
من از صبح تا حالا تو اتاقم خودمو زندانی کردم درم بستم :||
خا چرا اینقد بو میدی آخه دلبندِ فسفور دارِ من :((
ما را در سایت تلنگر ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 43